Haladó 5

Miután a gyerekek megismerkedtek a célnyelvi- és a pályázatban szereplő országok legfontosabb sajátosságaival, a földrajzi nevekkel, városi és vidéki lehetőségekkel, szórakozási formákkal foglalkoztunk.
Frontális munkaformában megtanítottuk a földrajzi nevek és a településeken található intézmények nevének helyesírását (pl.: angolul a vizek előtt “the” használatos, kivéve a tavak, múzeumok nevei, stb.).
Majd szórakozási lehetőségekkel ismerkedtünk a városokban (mozi, színház, múzeumok, kiállítások, koncertek, disco, stb) és vidéken ( túrázás, terep sportok).
Megismerkedtünk a közeledő csehországi utazás lehetséges desztinációival (Cseh Paradicsom, Prága, Nova Paka) és az ott kínált szórakozási lehetőségekkel. Egyéni munkában internet segítségével tájékozódtak a tanulók különböző programokról, jegyárakról, elérhetőségekről. Fontos ismeretekkel gyarapodhattak a különféle utazási formákról, jegyvásárlási lehetőségekről és úti- és szervezési feladatokról.
Egyre izgatottabban várják már a Csehországba utazó diákjaink és tanáraink a közelgő utazást.